Veelgestelde vragen (FAQ)

Op deze pagina vindt je de vragen die wij het meeste ontvangen.

Algemene vragen

Uiteraard hebben we ook een fysieke winkel, als serieuze graffiti shop kun je niet alleen online bestaan.
We geven je graag de mogelijkheid om rustig onze producten te bekijken en de juiste kleuren uit te kiezen.

Onze shop in Almere is goed bereikbaar met de auto (gratis parkeren voor de deur) en het OV.
We zijn elke werkdag geopend, kijk hier voor het adres en de openingstijden.

Bestellen

Zodra je een fout in jouw order ontdekt kun je het beste meteen even contact opnemen met ons.

Zolang het pakket nog niet met PostNL is meegegeven kunnen we het nog eenvoudig aanpassen voor je.

Als je de order al hebt ontvangen kun je de verkeerde producten natuurlijk komen ruilen bij ons in Almere of terugsturen.
Zodra jouw bestelling is geplaatst ontvang je een email met een bevestiging. Als je deze bevestiging niet hebt ontvangen kan er een aantal dingen mis zijn gegaan:
  • de email met bevestiging van jouw order is in de spam folder terecht gekomen
  • er zit een fout in het emailadres in jouw order waardoor de email niet afgeleverd kan worden.

  • Je kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij de exacte status van je bestelling kunnen doorgeven.
Alle producten op onze website zijn standaard bij ons op voorraad in onze winkel in Almere.

Wanneer je met spoed iets nodig hebt neem dan gerust even contact op zodat we je dezelfde dag nog aan de spullen kunnen helpen.
In sommige gevallen kan dit ook buiten onze reguliere openingstijden.
Wij zijn gewend om aan grote klanten en projecten te leveren, daarom hebben we een uitgebreide voorraad van Montana Black en Montana Gold spuitbussen.
Alle kleuren uit deze lijnen zijn standaard op voorraad en van veel kleuren hebben we extra dozen voorraad.
Daarnaast levert Montana dagelijks bij ons waardoor we een eventueel tekort binnen 1 werkdag kunnen aanvullen.

Heeft u een groot project op de planning staan of om een andere reden veel spuitbussen nodig?
Neem dan even contact met ons op, dan zorgen we dat u de spullen op tijd heeft.
Zodra je een fout in jouw adres ontdekt kun je het beste meteen even contact opnemen met ons.

Zolang het pakket nog niet met PostNL is meegegeven kunnen we het nog eenvoudig aanpassen voor je.

Producten en toepassing

Een primer kan de hechting van verf verbeteren en fungeren als bescherming voor de ondergrond. Hoewel het niet altijd essentieel is, wordt het toch aanbevolen in bepaalde situaties. Bij het werken op een onbehandelde ondergrond van metaal, carbon, kunststof of schuim, raden we aan om deze eerst te behandelen met een primer. Op deze manier zal de verf beter hechten en blijft je gewenste verflaag goed op zijn plaats zitten. Onze primers in spuitbus vind je hier.

Ruilen en retourneren

Uiteraard begrijpen wij dat je bijvoorbeeld soms wat blikken overhoudt na een opdracht. Bij Urban Art Shop Almere kun je binnen 100 dagen je ongebruikte producten terugbrengen.
Je krijgt dan je geld terug of je kunt kiezen om het product te ruilen.

Kijk voor meer informatie hier.

Verzenden en levertijden

Als je op een werkdag voor 16:00 besteld dan wordt de order nog dezelfde dag verzonden.
Dat betekent normaal gesproken dat het de volgende dag door PostNL wordt afgeleverd.
Voor meer informatie kun je hier kijken.
Zodra jouw pakket door PostNL gescand is ontvang je een email met tracking link op het emailadres dat je in jouw order hebt ingevuld.
Als je geen tracking link hebt ontvangen kan dat verschillende oorzaken hebben:
  • het pakket is nog niet verwerkt door PostNL, de pakketten worden rond 17:00 en 18:00 op werkdagen bij hen gescand.
  • de email met tracking link is in de spam folder terecht gekomen
  • er zit een fout in het emailadres in jouw order waardoor de email niet afgeleverd kan worden.
Je kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij de exacte status van je pakket kunnen doorgeven.
We kunnen ons voorstellen dat je liever geen doos ontvangt waar heel groot "Graffiti" of "Urban Art Shop Almere" op staat.
Daarom verzenden wij alle pakketten vanuit ons moederbedrijf Mercurius Paint, daardoor is het voor niemand duidelijk wat de exacte inhoud van het pakket is.
Tevens kun je ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL punt of pakket automaat.
Jouw bestelling wordt door PostNL opgehaald en verder verwerkt.
Als je op een werkdag voor 16:00 besteld dan wordt deze dezelfde dag rond 17:00 opgehaald door PostNL.
Dat betekent dat je normaal gesproken het pakketje de volgende dag ontvangt.

Posca FAQ

Kijk hier voor een uitgebreide lijst van veelgestelde vragen over Posca markers.

Heb je een andere vraag?

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze winkel in Almere, dan helpen we je graag verder.